Tips voor een gezonde leefstijl

Wie probeert een gezonde leefstijl te bereiken, weet dat dit niet altijd zonder slag of stoot gaat. Dit betekent dat je er veel dingen voor moet laten, onder andere minder suikers, minder vetten meer bewegen. Het Proday proteïnedieet is een uitstekende manier om een gezonde leefstijl te bereiken en te starten met een gezondere manier van leven. Bij Proday helpen we je graag daar waar we kunnen. Zo hebben we hieronder een handige lijst met tips voor je opgesteld. Doe er je voordeel mee en start vandaag nog met behalen van een gezonde leefstijl.

Verse groentesoep

Maak een lekkere groentesoep door groentes toe te voegen aan een bouillon.
Deze mag je onbeperkt als aanvulling nemen, uiteraard zonder vermicelli en vlees.  

1 reep per dag

Eet in de eerste fase maximaal 1 reep per dag.

Flesje water

Zorg dat je altijd een flesje water bij je hebt!

Grootmoeders havermout

Een gemakkelijke manier om het havermout ontbijt in grootmoeders sferen te brengen is er wat kaneel overheen te strooien.

Neem altijd een reep mee

Als je een avondje uit gaat is het handig een reep mee te nemen, dat voorkomt dat je toegeeft aan koolhydraatrijke snacks.

Kruiden en specerijen

Verse kruiden en specerijen kunnen de maaltijd nog lekkerder maken.
Met bouillonpoeder kan je verschillende gerechten op smaak brengen.

Weegschaal

Weeg jezelf niet elke dag, het zijn de resultaten over een bepaalde periode die belangrijk zijn. Weeg daarom 1x per week op een vaste dag.

Light frisdrank

Je mag dagelijks 1 à 2 glazen light frisdrank zoals Cola light, 7-Up light of Fanta light.
Bruisend bronwater mag ongelimiteerd.

Extra zakje

Zorg ervoor dat je altijd een extra zakje bij je hebt, dat maakt het makkelijker niet toe te geven aan een verleiding.

Nieuw!

full_dranken-pakket.jpg
Dranken pakket
(Set 15 stuks)
✓ 
20% korting

Maandaanbieding

full_proteine-dieet-exlusive-pakket.jpg
Exclusive Pakket

✓ 20% korting
Lees meer over Afterpay   Lees meer over Thuiswinkel Waarborgpayment logos
Alle prijzen zijn incl. BTW.
0