Tijdens feestjes is het lastig, maar wel mogelijk om koolhydraat-arm en eiwitrijk te eten. Enkele tips:

  • Ga je uit eten, kies dan voor groenten, vis en mager vlees en laat het stokbrood, friet en de sausjes staan. Neem eventueel als dessert wat kaas ipv ijs.
  • Op een verjaardag kun je kiezen voor een blokje kaas, een stukje worst, en natuurlijk voor groenten zoals komkommer, tomaat en paprika (vermijd chips). Wil je toch alcohol drinken, kies dan voor rode wijn ipv bier (of andere sterke dranken).
  • Tijdens een feestdag (zoals een trouwdag) moet je gewoon genieten! Start direct na een feestdag minimaal 2-3 dagen in fase 1, en je bent hooguit 3 dagen later klaar.
Je gebruikt voornamelijk de proteïne producten met de toegestane groente. Uitgesloten zijn alle koolhydraatrijke producten zoals rijst, pasta, aardappelen, brood, snoep, friet, bier enz.  Bekijk het overzicht. 
Je mag zwarte koffie drinken, zonder suiker. Tevens mag je (kruiden) thee en bouillon.
Daarnaast drink je 2 liter water per dag.

Frisdrank en alcohol is niet toegstaan!
In frisdrank en sapjes is veel suiker aanwezig en daarom niet toegestaan in het dieet. Light frisdranken mogen wel, maar houdt het bij 1-2 glazen per dag.
Nee, tijdens het dieet is alcohol niet toegestaan, dit vertraagt het proces.
Fruit is niet toegestaan in fase 1 en 2, doordat fruit veel suikers bevat. Vanaf fase 3 mag er tijdens het ontbijt weer een stukje fruit genomen worden.
Dit mag absoluut niet! Voldoende eiwitten is essentieel voor het dieet. Laat nooit meer dan 4 uur tijdens de maaltijden, en gebruik in fase 1 minimaal 5 eiwitrijke maaltijden per dag.

Nieuw!

full_dranken-pakket.jpg
Dranken pakket
(Set 15 stuks)
✓ 
10% korting

Maandaanbieding

full_proteine-dieet-exlusive-pakket.jpg
Exclusive Pakket

✓ 20% korting
Lees meer over Afterpay   Lees meer over Thuiswinkel Waarborgpayment logos
Alle prijzen zijn incl. BTW.
0